1. Úvodné ustanovenia
Tieto obchodné podmienky (ďalej len „obchodné podmienky“) upravujú práva a povinnosti medzi spoločnosťou:
Obchodné meno: Ing. Tomáš Štolc – Pekne bývať
Sídlo: Seberíniho 15
IČO: 53660242
DIČ: 1084902335
Zapísaná v živnostnenskom registri živnostenského registra 110-297753, OU-BA-OZP1-2021/059850-2, Okresný úrad Bratislava, Tomášikova 46, 832 05 Bratislava.
Bankové spojenie: Československá obchodná banka, IBAN: SK0375000000004034830131
Kontaktný e-mail: pekne.byvame@gmail.com
Telefón: +421 915 347 831
ako predávajúcim a každou fyzickou alebo právnickou osobou, ktorá uzatvorí kúpnu zmluvu prostredníctvom internetového obchodu umiestneného na webovom sídle [webová adresa] ako kupujúcim (ďalej len „kupujúci“).
E-shop predáva bytové doplnky a dekorácie so zameraním na dodávky v rámci Slovenskej a Českej republiky.
2. Objednávka a uzatvorenie kúpnej zmluvy
2.1 Objednávku môže kupujúci vytvoriť cez webové rozhranie obchodu – www.peknebyvat.sk
2.2 Po odoslaní objednávky obdrží kupujúci potvrdzovací e-mail. Kúpna zmluva vzniká potvrdením objednávky predávajúcim.
2.3 Predávajúci si vyhradzuje právo odmietnuť objednávku, najmä pri chybách v údajoch alebo dostupnosti tovaru.
3. Cena a platobné podmienky
3.1 Ceny sú uvedené v EUR vrátane DPH (v prípade predaja do ČR môže byť uplatnený režim OSS).
3.2 Kupujúci môže cenu zaplatiť:
– platbou kartou online
– bankovým prevodom
– dobierkou (ak je dostupná)
– inými spôsobmi uvedenými na stránke
4. Dodacie podmienky
4.1 Tovar je doručovaný na území SR a ČR prostredníctvom kuriérskej služby alebo Slovenskej pošty.
4.2 Doba dodania je zvyčajne 2–7 pracovných dní, v závislosti od dostupnosti towaru. V prípade tovaru vyrobeného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa je doba dodania 10-14 pracovných dní.
4.3 Cena za doručenie je zobrazená počas vytvárania objednávky.
5. Odstúpenie od zmluvy
5.1 Kupujúci – spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru bez udania dôvodu.
5.2 Na uplatnenie práva na odstúpenie od zmluvy je potrebné odoslať email s kontaktnými údajmi kupujúceho (rovnaké ako na faktúre) a číslom objednávky na emailovú adresu pekne.byvame@gmail.com. Do predmetu emailu je potrebné uviesť meno a priezvisko kupujúceho, číslo objednávky a heslo „reklamácia”.
5.3 Kupujúci je povinný zaslať tovar späť do 14 dní od odstúpenia. Náklady na vrátenie tovaru znáša kupujúci.
5.4 Vrátená suma bude kupujúcemu uhradená do 14 dní od doručenia odstúpenia, najneskôr však po doručení vráteného tovaru.
5.5 Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom je:
– predaj tovaru vyrobeného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa,
– predaj tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze,
– predaj tovaru v uzavretom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého obal bol po dodaní porušený,
– predaj zvukových alebo obrazových záznamov alebo počítačových programov predaných v ochrannom obale, ak spotrebiteľ tento obal rozbalil,
– poskytovanie digitálneho obsahu, ktorý sa nedodáva na hmotnom nosiči, ak sa jeho poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy.
6. Reklamačný poriadok
6.1 Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má tovar pri prevzatí, ako aj za vady, ktoré sa vyskytnú počas záručnej doby.
6.2 Záručná doba je 24 mesiacov, pokiaľ nie je uvedené inak.
6.3 Kupujúci je povinný oznámiť vadu bezodkladne po jej zistení e-mailom na emailovú adresu pekne.byvame@gmail.com.
6.4 Reklamáciu je možné uplatniť:
– e-mailom na pekne.byvame@gmail.com
– poštou na adresu sídla predávajúceho
Spolu s tovarom musí byť doručený aj doklad o kúpe (faktúra) a popis vady.
6.5 Predávajúci vybaví reklamáciu do 30 dní od jej uplatnenia. O výsledku bude kupujúci informovaný e-mailom.
6.6 Ak ide o odstrániteľnú vadu, má kupujúci právo na jej bezplatné odstránenie. Pri neodstrániteľnej vade má kupujúci právo na výmenu tovaru alebo odstúpenie od zmluvy.
7. Ochrana osobných údajov
7.1 Predávajúci spracúva osobné údaje v súlade s GDPR a zákonom č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov.
7.2 Údaje budú použité výlučne na účely spracovania objednávky a komunikácie so zákazníkom.
7.3 Kupujúci má právo na prístup, opravu, vymazanie a prenos svojich údajov.
8. Alternatívne riešenie sporov
8.1 Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom vybavenia reklamácie.
8.2 V prípade, že predávajúci žiadosť zamietne, môže sa spotrebiteľ obrátiť na subjekt alternatívneho riešenia sporov, napríklad Slovenskú obchodnú inšpekciu (www.soi.sk).
9. Záverečné ustanovenia
9.1 Tieto obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť dňom 30.5.2025.
9.2 Predávajúci si vyhradzuje právo meniť obchodné podmienky. Nové znenie bude zverejnené na webovej stránke.
9.3 Na zmluvný vzťah sa vzťahuje právo Slovenskej republiky.